ServiceDesk

ONZE SERVICES
ServiceDesk


Wij bieden een breed scala aan professionele diensten, zodat we aan uw behoeften kunnen voldoen. We beloven u altijd vriendelijk en naar uw volledige tevredenheid te zullen helpen. 

Dienst

  • 1ste en 2e lijns ondersteuning
  • Eerste Aanspreek Punt
  • Bewaken van de voortgang van meldingen
  • Zorgdragen voor het onderhouden van de kennisdatabase en bijbehorende documentatie
  • Beheren van de Active Directory
  • Office 365/ OneDrive/ Sharepoint/ Outlook 2013/2016 Specialist
  • Support with Topdesk & WhatsApp & LogMein Rescue
  • SBB - Oficieel Praktijkbegeleider voor ICT stagiaires

Dienst

  • Intake en registratie van IT storingen van klanten in een registratiesysteem per telefoon en mail
  • Toekennen van autorisaties
  • Bewaken van de doorlooptijd en van de afhandeling van meldingen
  • Actief bijdragen om de kwaliteit van processen en procedures te verbeteren
  • Als ervaren persoon ben ik tevens eerste aanspreekpunt voor urgente IT storingen 

Dienst

  • Onderhouden printers & Image van computers

Alle diensten die u nodig hebt,
op één locatie.

We bieden een breed scala aan diensten om aan alle soorten behoeften te voldoen.
Dienst boeken

Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Wij helpen u!

Wij willen precies weten waar u behoefte aan hebt, zodat wij u de optimale oplossing kunnen bieden. Laat ons weten wat u wilt en wij zullen ons uiterste best doen om u van dienst te zijn. 
Een afspraak boeken
Share by: